Vanmiddag wezen lunchen met vriendinnen, lekker gegeten, gezellig en zeer gastvrij. En betaalbaar 👍
Mooie gerechten, goede kwaliteit heerlijk gegeten.Mooie zaak, ziet er er mooi uit. Zeer vriendelijk voor de kinderen. Wij hebben genoten vanavond. Bedankt daarvoor. Ons ga je zeker vaker zien.
Geweldige steak, zeer vriendelijk personeel! Uitgebreide bier en coctailkaart. TOP. Elke ster waard. Beslist een aanrader!!!!
Lekker gegeten hier en een gezellige rn gemoedelijke sfeer in de mooie Herpense omgeving. Goede wijn en verschillenden bieren van de tap en ook diverse speciaalbiertjes. Top. Goed bezig. Voor herhaling vatbaar.
Great place for drinks, lunch and dinner. Good vegetarian options as well. Enjoyed dinner with family here.
Wat een geweldige plek! Per toeval op Google Maps gevonden door de goede reviews. Eten en drinken is top! Lekkere kroketjes en rendang! Service is vriendelijk, attent en snel.Binnen mooi en sfeervol ingericht.Mooi groot terras dus met beter weer komen we zeker terug
Gisteren heerlijk gegeten. Alles was lekker! Gezellig en sfeervol ingericht. Bediening vriendelijk en gastvrij. Voor ons een 10! Komen hier zeker vaker!
Na een lange dag fietsen rond de Maas bleek dit de perfecte keuze. Een menu vol met comfort food voor een helemaal prima prijs, geeft na zoon dag een heel goed gevoel. Je kunt buiten heerlijk op het terras in de zon zitten of binnen komen in een relatief klein cafeetje wat is omgetoverd tot een hip restaurantje waar nog steeds de soul in zit. Wij hadden de fish & chips en saté en waren beide ultiem tevreden. Zeer zeker een aanrader om hier heerlijk te eten!