


Welkom bij 14TIEN; een restaurant met dorpse gezelligheid, gesitueerd in het prachtige buitengebied van Herpen en voorheen bekend als Den Handwijzer.
Eigenaren chef Ruud en gastvrouw Claudia hebben deze schitterende locatie een nieuw elan gegeven en daarmee is foodbar 14TIEN de nieuwe perfecte plek voor een heerlijke lunch, diner of borrel.
We laten u dan ook graag kennis maken met onze ruime keuze uit vlees-, vis-, vega- en vegangerechten, borrelhapjes en (non) alcoholische drankjes.
Ons restaurant ligt langs fietsroutes die leiden naar gezellige omringende plaatsen als Schaijk, Berghem en Ravenstein. Natuurgebied Herperduin-De Maashorst ligt op fiets- en loopafstand.
Zien we u binnenkort bij 14TIEN in ons gezellige restaurant of op ons mooie terras? U bent van harte welkom.
ReserverenWat een geweldige plek! Per toeval op Google Maps gevonden door de goede reviews. Eten en drinken is top! Lekkere kroketjes en rendang! Service is vriendelijk, attent en snel.Binnen mooi en sfeervol ingericht.Mooi groot terras dus met beter weer komen we zeker terug
Na een lange dag fietsen rond de Maas bleek dit de perfecte keuze. Een menu vol met comfort food voor een helemaal prima prijs, geeft na zoon dag een heel goed gevoel. Je kunt buiten heerlijk op het terras in de zon zitten of binnen komen in een relatief klein cafeetje wat is omgetoverd tot een hip restaurantje waar nog steeds de soul in zit. Wij hadden de fish & chips en saté en waren beide ultiem tevreden. Zeer zeker een aanrader om hier heerlijk te eten!
Voor iedereen wat..! Gezellig en gastvrij.. ik zou er stoppen op een fietstocht of wandeling..!
Geweldige steak, zeer vriendelijk personeel! Uitgebreide bier en coctailkaart. TOP. Elke ster waard. Beslist een aanrader!!!!
Heerlijk gegeten, ontzettend goede smaakbeleving (sauzen worden zelf gemaakt), de fish en chips is een aanrader alsook de carpaccio. Echt smaakvolle desserts (e.g. after eight ijs en kersenijs). Heerlijke mocktails. Een aanrader!
Vanmiddag wezen lunchen met vriendinnen, lekker gegeten, gezellig en zeer gastvrij. En betaalbaar 👍
Leuke tent! Heel erg vriendelijk personeel. Een hele leuke inrichting en het eten was top!